راز و رمزهای ساز ویولون
نوشته شده توسط : ahmadi

سایت شرط بندی الیشمس

نوازندگان کمانچه ، اگر هنگام اجرا آواز می خوانند ، غالباً هنگام بازی ، ویولن را در کج بازوی خود نگه می دارند ، در حالی که لب به لب به روی شانه خود قرار می گیرد. برای آنها استراحت چانه و استراحت شانه معمولاً بی معنی است.
تیونر وسیله کوچکی است که روی طومار یا میخ های ویولون می چسبد. اگر به خودتان آموزش می دهید برای مبتدیان مفید است ، زیرا می تواند برای اطمینان از درست نوشتن نت ها مورد استفاده قرار گیرد. اما وقتی یاد گرفتید چگونه نت ها را بنویسید ،

تارها را بنوازید. قسمت صاف موهای آرشه را تقریباً در نیمه راه بین پل (پایه چوبی با ظاهری نرم و شیب دار 3/4 مسیر پایین رشته هایی که آنها را خیمه ای نگه می دارد) و صفحه انگشت قرار دهید ، به طوری که مستقیماً بالای شکم (بدنه جلویی) قرار داشته باشد ویالون. کمان را در امتداد رشته به همان اندازه که می توانید مستقیماً بکشید ، به موازات پل ، فشار کمی وارد کنید. صدا باید از ویولون بیرون بیاید. همچنین ، موهای کمان را به سمت پل با زاویه 45 درجه متمایل کنید.
فشار بیشتر برابر با صدای بلندتر است ، اما فشار زیاد باعث خراشیده شدن آن می شود. فشار نور باید از انتهای انتهای آرشه یک لحن پیوسته ایجاد کند ؛ [7] در صورت وجود شکاف ، کمان به گلدان بیشتری احتیاج دارد.
اگر خیلی نزدیک به پل بازی کنید ، ممکن است خراشیده به نظر برسد.
آرشه را کمی به سمت پیمایش متمایل کنید و لحن شما بیشتر متمرکز شده و صدای حرفه ای تری تولید می کند.

تمرین رشته های باز (G ، D ، A و E به ترتیب از بالا به پایین رشته). رشته های باز به سادگی رشته هایی است که بدون نوک انگشت روی آنها پخش می شود. گردن ویولن را در فضای بین انگشت شست چپ و انگشت اول قرار دهید. کمان را با مچ ، آرنج ، شانه و نقطه تماس خود روی رشته در یک صفحه نگه دارید. رشته ها را با بالا و پایین آوردن آرنج تغییر دهید تا کمان به ارتفاع مناسب برسد. در ابتدا حرکت های کوتاه 6 اینچ (15.2 سانتی متر) یا تقریباً در وسط آرشه را امتحان کنید ، سپس نیمه حرکت از قورباغه را به وسط و دوباره برگردانید. مسیر خود را تا سکته های تمام قد ادامه دهید.
سکته های کوتاه و طولانی هر دو تکنیک مهم برای نواختن ویولن هستند ، بنابراین احساس نکنید که وقت خود را برای تمرین با ضربه های کوتاه از دست می دهید.
تمرین را ادامه دهید تا زمانی که بتوانید هر بار یک رشته را لمس کنید بدون اینکه به رشته های دیگر دست بزنید. توسعه کنترل بسیار مهم است تا به طور تصادفی نت را که نمی خواستید پخش کنید ، پخش نکنید.

نواختن نت های دیگر را تمرین کنید. برای تسلط بر فشار و موقعیت لازم برای ایجاد انگشتان برای تولید نت های واضح بر روی صفحه انگشت ، تمرین زیادی لازم است. با قویترین انگشت خود یعنی انگشت اشاره گر شروع کنید. فقط با استفاده از نوک ، بالاترین رشته (رشته E) را کاملاً پایین فشار دهید. نیازی نیست به اندازه سیم های گیتار فشار وارد کنید. مقدار متوسط ​​اما محکم کافی است. کمان را از طریق رشته E بکشید تا نت کمی بالاتر تولید شود. اگر ویولن را به درستی در دست دارید ، انگشت شما باید به طور طبیعی حدود نیم اینچ زیر مهره (بالای تخته انگشت) پایین بیاید و یک نت F تولید کند.
یادداشت اضافه کنید هنگامی که توانستید یک یادداشت واضح تولید کنید ، سعی کنید نوک انگشت میانی خود را کمی از پایین انگشت اشاره گر روی صفحه انگشت پایین قرار دهید. هر دو انگشت خود را پایین نگه دارید و یک نت بالاتر و بالاتر را بازی کنید. در آخر ، انگشت حلقه را جلوتر از انگشت وسط قرار دهید و مراحل را تکرار کنید. Pinkie نیز استفاده می شود ، اما به طور قابل توجهی تمرین بیشتری برای تسلط بر آن لازم است. در حال حاضر ، فقط در مورد سه انگشت دیگر نگران باشید.
رشته ها را اضافه کنید. چهار نت (باز ، اشاره گر ، وسط و حلقه) را روی هر چهار رشته پخش کنید. به میزان فشاری که برای تولید یک یادداشت واضح روی هر یک نیاز دارید توجه کنید.





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي اليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: